دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

مفهوم ارور E21 در یخچال ساید بوش

مفهوم ارور E21 در یخچال ساید بوش

بوش از معتبرترین برندهای تولیدکننده لوازم خانگی می باشد. همیشه این احتمال وجود دارد که به دلایل مختلف قطعات داخلی آن با مشکل مواجه شوند. خرابی و اختلال در هر یک از این قطعات داخلی در نهایت با نشان دادن ارورها و کدهای خطا بروز می کند تا از وضعیت دستگاه اطلاع داشته باشید و نسبت به تعمیر ساید بوش اقدام کنید. وقتی هر یک از ارورها و خطاها را بر روی صفحه نمایشگر ساید بوش مشاهده می‌کنید به راحتی از کنار آن رد نشوید.

زیرا این بی توجهی هزینه‌های سنگینی را در زمینه تعمیر و تعویض قطعات و گاهی در خرید یخچال جدید به بار می‌آورد. در این مقاله یکی از این ارورها، ارور E21 در یخچال ساید بوش می باشد را مورد بررسی قرار می دهیم پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

معنی ارور E21 در یخچال ساید بوش
معنی ارور E21 در یخچال ساید بوش

معنی ارور E21 در یخچال ساید بوش

ارور E21 در یخچال ساید بوش نشان دهنده مشکل نشان دهنده ایراد در ارتباط بین ماژول صفحه نمایش و برد کنترل یخ ساز و آب سرد کن یخچال می باشد. به ما نشان می‌دهد که ارتباط درست و استاندارد بین انها برقرار نمی‌باشد. به عنوان مثال به عنوان مثال شما نمیتوانید ببینید چه زمانی تنظیمات روی اب سردکن است و چه زمانی روی کنترل یخ ساز.  معنی ارور E21 در یخچال ساید بوش یکی از مهم‌ترین ارورها است زیرا به مصرف آب که یکی از ضروریات زندگی ماست مربوط می‌باشد. بنابراین با دیدن این ارور براحتی از کنار آن رد نشویم.

ارور E21 در یخچال ساید بوش
ارور E21 در یخچال ساید بوش

دلیل ارور E21 یخچال ساید بای ساید بوش

دلیل ارور E21 یخچال ساید بای ساید بوش خرابی ماژول صفحه نمایش و برد کنترل یخ ساز و آب سرد کن یخچال می باشد که محل نگهداری اب مصرفی خانواده است و دما و موارد مربوط به ان را به درستی نشان نمی‌دهد. دلیل ارور E21 یخچال ساید بای ساید بوش ممکن است در طولانی مدت هزینه سنگینی بابت تعمیر یا حتی تعویض ماژول صفحه ایجاد نماید.

ماژول برد صفحه نمایشگر یخچال بوش
ماژول برد صفحه نمایشگر یخچال بوش

رفع خطای E21 یخچال ساید بای ساید بوش

برای رفع ارور E21  یخچال ساید بوش یا یخچال ساید بای ساید بوش ابتدا خودتان ضمن بررسی صفحه نمایش و دیدن ایکن مخصوص ابسردکن و یخساز ، یک بار روشن و خاموش کنید و دوباره چک کنید. همچنین سیم‌های اتصال را نیز چک کنید. اگر نمایشگر درس این موارد را نشان دهد مشکل رفع شده است در غیر این صورت مشکل هنوز وجود دارد. باید برای رفع ارور E21 یخچال ساید بای ساید بوش با مرکز تعمیر ساید بوش تماس بگیرید. یک متخصص سنسور دمای فریزر ساید بای ساید بوش را شما تعویض نماید.

راهکارهای جلوگیری از بروز ارور E21 یخچال ساید بوش

یکی از بهترین راهکارهای جلوگیری از بروز ارور E21 یخچال ساید بوش است. اولین کار این است که خودمان نسبت به تغییرات نمایشگر یخچال دقت داشته باشیم. در صورت بروز کوچکترین تغییر آن را بررسی نماییم. اگر نیاز بود با مراکز نمایندگی تعمیر ساید بوش یا خدمات پس از فروش آن تماس گرفته و راهنمایی بخواهیم.

یکی دیگر از راهکارهای بسیار اصولی این است که یک سرویس مرتب در طول سال از در مورد یخچال بوش انجام شود. همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم یخچال یکی از وسایل مهم یک خانه است بنابراین درست و اصولی کار کردن آن بسیار ضرورت دارد و بهتر است بگوییم با سلامت انسان ارتباط مستقیم دارد.بخصوص قسمت فریزر که مواد غذایی چون مرغ و گوشت و ماهی و … به مدت طولانی نگهداری می‌شود. سهل انگاری و بی توجهی نسبت به تغییرات کارکرد اصولی این وسیله برقی گاها ضررهای جبران‌های ناپذیر و بسیار پرهزینه‌ای بر جای می‌گذارد.

راه حل ارور E21 یخچال ساید بوش

تنها راه حلی که برای رفع ارور E21 یخچال ساید بوش وجود دارد این است که با مرکز تعمیرات ساید بوش معتبر در نزدیک‌ترین شعبه تماس بگیرید. ابتدا از مشاوره تلفنی استفاده نمایید اگر با راهنمایی ها مشکلتان حل نشد درخواست اعزام متخصص به محل یا منزلتان را بدهید.

خدمات مرکز تعمیر ساید بوش

مجموعه ما یعنی تعمیر ساید بوش با توجه به سابقه درخشان و رضایت بالای مشتریان محترم و عزیز توانسته است شعبات خود را در مناطق مختلف تهران مستقر نماید و حتی در برخی منطق حومه تهران نیز شعبه دارد. استقرار متخصصین در شعبات ، هزینه‌های مقرون به صرفه، انجام امور مربوط به تعمیر و سرویس در سریع‌ترین زمان و ارائه گارانتی خدمات وظیفه و رسالت ماست. شما عزیزان می‌توانید از طریق شماره تماس‌های درج شده در وب‌سایت یا از طریق ثبت درخواست خدمات با ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما به محض دریافت درخواست شما نسبت به رسیدگی آن سریع اقدام خواهند کرد.

همچنین از شما عزیزان دعوت می‌کنیم که برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد ساید بوش خود در مورد علت یخ نساختن یخچال ساید بوش را نیز مطالعه کنید قطعا مطالب مفید و کاربردی برای شما خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *