دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

چرا یخچال بوش بخرم

چرا یخچال بوش بخرم؟

با توجه به فراوانی برند های یخچال موجود در بازار گاهی تصمیم گیری در جهت خرید یخچال مناسب برای شما سخت می گردد اما ما به شما خرید یخچال بوش را به عنوان یک یخچال با کیفیت پیشنهاد می دهیم و در ادامه قصد داریم به بررسی کیفیت یخچال بوش بپردازیم و امکانات و دلایل خرید این یخچال را برای شما شرح دهیم.

شاید برای شما عزیزان سوال پیش بیاید که یخچال بوش ساخت کجاست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که یخچال های بوش ساخت کشور آلمان هستند و در این کشور تولید می شوند. قطعات به کار رفته در این محصولات را کیفیت بسیار بالایی دارد و همین مسئله سبب شده تا این محصول در کنار بهترین ها قرار بگیرد. با توجه به اینکه بسیاری از خانواده‌های ایرانی برند بوش یکی از انتخاب‌های آنهاست پس قطعا باید هنگامی که به مشکل بربخورد باید یک متخصص آن را بررسی کند و آن را رفع کند و این یک نیاز است بنابراین مجموعه تعمیر ساید بوش تمامی خدمات تعمیر و تعویض قطعات انواع یخچال ساید بوش را انجام می‌هد.

یخچال بوش ساخت کجاست

کمپانی اصلی برند بوش در کشور آلمان و شهر اشتوتگارت آن مستقر است اما برند بوش به غیر از کارخانه اصلی در کشورهای دیگر نیز کمپانی فعال دارد. به‌عبارت دیگر کشور‌های زیادی نظیر، چین، ترکیه، ایتالیا، اسپانیا، مجارستان، مالزی، اسلوونی و غیره در با برند بوش آلمان در زمینه تولید لوازم خانگی برند بوش همکاری دارند. این برند از معتبرترین و با کیفیت‌ترین برندهای لوازم خانگی است.

موتور یخچال بوش ساخت کجاست

بهره‌گیری از مهندسی آلمانی، استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، از جمله مهم‌ترین خصیصه‌هایی است که در تولیدات این شرکت موفق قرار می‌گیرد.بوش توانسته درخشش‌های همیشگی در بازارهای جهانی داشته باشد. این شرکت همواره در تولیدات خود از الکتروموتورهای بادوام استفاده می‌کند و این تعهدات را به لطف بهره‌گیری از استانداردها و CE به صورت همیشگی روی محصولات خود حفظ می‌کند.

از سال 1886، مردم از تعهد این برند به کیفیت برتر، همان‌طور که در ابتدا توسط بنیان‌گذار رابرت بوش بیان شده بود، قدردانی کردند. هر یک از لوازم خانگی ماقبل از خروج از کارخانه صدها بررسی کیفیت را انجام می‌دهد. موتور یخچال بوش در آلمان نیز طراحی می‌گردد. اما برخی از محصولات به هر حال مونتاژ کشورهای دیگر هستند.

دلایل انتخاب یخچال بوش

یکی از سوالات متداولی که در هنگام بررسی کیفیت یخچال بوش مظرح می شود این است که با توجه به برند های موجود در بازار چرا یخچال بوش بخریم؟ اصلا یخچال بوش خوبه؟ برند بوش یکی از بهترین تولید کننده های یخچال در سطح بازار است که محصولات محبوب و پرطرفداری را به بازار ارائه می کند؛ می‌توان گفت موارد زیر مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد:

_ راحتی بسییار زیبا یخچال بوش
_ طول عمر بالای یخچال بوش
_ مصرف بهینه انرژی در یخچال های بوش
_ استفاده از کمپرسور اینورتر در این یخچال ها

دلایل انتخاب یخچال بوش
دلایل انتخاب یخچال بوش

بررسی کیفیت یخچال بوش

بوش به عنوان یکی از معروف‌ترین و معتبرترین کمپانی‌های تولید کننده این دسته از محصولات در سرتاسر جهان، همواره سعی کرده است تا مجموعه‌ای از موارد یاد شده را در تولید انواع؛ یخچال، جاروبرقی، ماکروویو و بی‌شمار محصولات دیگر خود لحاظ کند. می‌خواهیم در ادامه به بررسی کیفیت یخچال بوش بپردازیم.

_ طراحی زیبا
_ قفسه و طبقات شیشه‌ای با کیفیت و کاربردی
_ بدنه مقاوم
_ صدای کم
_ استفاده از موتور قدرتمند اینورتر
_ تکنولوژی نوفراست و دیفراست
_ سیستم حفاظتی ضد باکتری
_ قابلیت کنترل الکترونیکی دما
_ سیستم خنک کننده هوشمند Multi Air Flow
_ محفظه VitaFresh
_ تکنولوژی Super Cooling
_ میزان مصرف انرژی پایین
_ فناوری Fresh Sens
_ فیلتر هوای Air Fresh
_ خدمات پس از فروش مناسب

یخچال بوش بهتره یا ال جی

خرید یخچال فریزر برای سالم نگهداشتن مواد غذایی از مهم ترین مواردی است که معمولاً افراد برای حفظ سلامتی خود و افراد خانواده آن را جزو خرید های ضروری و اولیه قرار می دهند. در بین کمپانی های تولید کننده ال جی و بوش از جمله شرکت های قدرتمند و با سابقه ای هستند که با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان خود عرضه می کنند. در حالی که بوش و ال جی هر دو برندهای شگفت انگیزی هستند، برخی ویژگی ها آنها را از یکدیگر متمایز می کند. به عنوان مثال، یخچال های ال جی دسترسی درب به در را ارائه می دهند، جایی که می توانید وسایل را بدون نیاز به باز کردن کل درب یخچال بگیرید. یخچال های بوش طراحی شیک و زیبایی دارند و به خاطر سطح صدای کم خود معروف هستند.

۱. قیمت یخچال بوش بهتره یا ال جی؟
امروزه با توجه به شرایط اقتصادی نا مناسب به طور معمول افراد به دنبال خرید محصولاتی هستند که در کنار کیفیت از قیمت مناسبی هم برخوردار باشد. با در نظر گرفتن این موضوع اگر به طور کلی یخچال بوش و ال جی را در ترازوی قیاس قرار دهیم، قطعاً خرید یخچال ال جی برای شما در اولویت خواهد بود. زیرا که بوش به دلیل بهره مند کردن محصولاتش به برترین و پیشرفته ترین فناوری های روز آنها را با رِنج قیمت بیشتری به نسبت سایر برندها در اختیار کاربران قرار می دهد.
۲. کدام خلاق تر است؟ ال جی یا بوش؟
از دیگر فاکتورهای اصلی که بسیاری از کاربران در هنگام انتخاب یخچال فریزر آن را مورد توجه قرار می دهند ظاهر دستگاه است. از دیگر تفاوت یخچال ال جی و بوش که سبب تمایز بین این دو برند شده است برتری طراحی یخچال ال جی به نسبت بوش است.
ال جی با عرضه یخچال های مدرن و شیک، تحول عظیمی را در عرضه این محصولات به وجود آورده است به طوری که افراد با داشتن یک مدل از سری یخچال های ال جی می توانند دکوراسیون آشپزخانه خود را به طور کامل تغییر دهند. چرا که طراحی قسمت آبریز و پنل لمسی که ال جی برای یخچال فریز در نظر گرفته است جذابیت خاص و دلپسندی را به آن بخشیده است.

۳. فناوری؛ اصلی ترین تفاوت بین برند بوش و ال جی
بسیاری از کاربران اصلاً فناوری های طراحی شده برای یخچال را در نظر نمی گیرند و تنها خنک کنندگی دستگاه را مورد توجه قرار می دهند. اما اگر کمی نکته بینانه این مسأله را مورد بررسی قرار دهیم، متوجه خواهید شد که هر چه قابلیت ها و تکنولوژی های تعبیه شده بیشتر باشد مدت زمان حفظ طعم و بوی مواد غذایی نیز به طبع بالا می رود. پس می توان این موضوع را یکی از موارد اصلی در مقایسه یخچال بوش ال جی دانست.

4. تنوع در مدل، تمایز یخچال Bosch و LG
قطعاً تنوع در مدل های یک محصول برای افراد بسیار خوشایند است به این علت که دست آنها برای انتخاب باز خواهد بود و می توانند با حساسیت کمتری خرید خود را نهایی کنند. پس اگر شما هم از دسته افراد تنوع طلب هستید ما شما را به چالش محصولات ال جی دعوت می کنیم.
معمولاً بوش در ساخت یخچال فریز چندان به طراحی و تنوع مدل روی خوش نشان نداده است و تنها سعی کرده طراوت و شادابی مواد غذایی را در اولویت قرار دهد. با این تفاوت که ال جی با ارائه مدل های متنوع از یخچال های دور این دور، اینستاویو، ساید بای ساید، دوقلو و بالا پایین، دست کاربران را برای انتخاب باز گذاشته است.

۵. بهترین ظرفیت برای یخچال چقدره؟
از دیگر موضوعاتی که معمولاً از اهمیت خاصی برای افراد برخوردار است ظرفیت و گنجایش یخچال است به طوری که افراد درصدد خرید یخچالی هستند که با تعداد افراد خانواده آنها در تناسب باشد. اگر بخواهیم یخچال ال جی و بوش را از این لحاظ مورد مقایسه قرار دهید به طور دقیق نمی توانیم برند یا مدل خاصی را معرفی کنیم.

یخچال بوش بهتره یا ال جی
یخچال بوش بهتره یا ال جی

یخچال بوش بهتره یا سامسونگ

۱. اختلاف قیمت یخچال بوش و سامسونگ
از مهم ترین فاکتورهایی که اکثراً افراد قبل از انتخاب یخچال در نظر می گیرند قیمت است که به نوعی اصلی ترین تفاوت یخچال بوش با سامسونگ است. با توجه به اینکه بوش به نسبت سایر برندهای معتبر فناوری های بیشتری را بر روی یخچال های خود قرار داده است، رِنج قیمت بیشتری را نیز برای آنها در نظر گرفته است.
۲. تفاوت طراحی بوش با سامسونگ
شکیل بودن یخچال بسیار می تواند در دکوراسیون و جلوه محیط آشپزخانه شما تأثیر گذار باشد. با توجه به این موضوع کاربران بسیاری هستند که در نگاه اول ظاهر و طراحی دستگاه را در نظر می گیرند. از دیگر مواردی که می تواند مقایسه یخچال بوش با سامسونگ به حساب آید طراحی است. سامسونگ جدای از در نظر گرفتن فناوری هایی برای خنک سازی، ظاهر دستگاه را نیز بسیار مورد توجه قرار داده است که جذابیت و زیبایی آن در مدل های ساید بای ساید و درب شیشه ای بسیار به چشم می خورد.

۳. فناوری های یخچال بوش بهتره یا سامسونگ؟
پتانسیل ها و فناوری های یک محصول می تواند برای کاربران بسیار مهم و کاربردی باشد. با توجه به این موضوع، بوش از جمله کمپانی هایی است که فناوری ها و قابلیت های بسیار پیشرفته و جدیدی را بر روی یخچال فریز های خود طراحی کرده است. سیستم هوای چندگانه، سیستم سرمایشی دوگانه، سیستم ضد برفک، دارا بودن محفظه هایی با حفظ رطوبت برای نگهداری میوه و سبزیجات، عیب یابی هوشمند، از مهم ترین امکاناتی هستند که یخچال بوش از آنها برخوردار است.

۴. تنوع در مدل، مقایسه ای برای یخچال بوش و سامسونگ
به طور معمول شرکت های تولید کننده یخچال فریز برای افزایش مشتریان خود مدل های متنوعی را به بازار معرفی می کنند که کمپانی بوش و سامسونگ نیز از این قاعده مستثنا نیستند. یخچال دوقلو، ساید بای ساید، بالا پایین از بهترین یخچال بوش هستند که طی سال های اخیر از محبوبیت بسیاری در بین کاربران برخوردار شده اند.
نقطه مقابل یخچال بوش، مدل های متنوع سامسونگ است با این تفاوت که یخچال های سامسونگ مدل درب اضافه شیشه ای هم دارند که یکی از جذاب ترین و بهترین یخچال ساید سامسونگ به حساب می آید، این مدل یخچال در کنار جذابیت و جلوه منحصر به فردی که به آشپزخانه شما هدیه می دهد مصرف انرژی را تا حد بسیار زیادی نیز کاهش می دهد.

۵. از نظر ظرفیت یخچال بوش را انتخاب کنیم یا سامسونگ
ظرفیت و گنجایش یخچال از دیگر مباحثی است که برای افراد مهم شمرده می شود. به طور کلی یخچال ها گنجایشی بین ۲۸ تا ۴۰ فوت دارند که کاربران با توجه به تعداد افراد خانواده خود ظرفیت مناسب را انتخاب کنند. چنانچه تعداد افراد خانواده شما متوسط یا بیشتر است، یخچال ۳۲ فوت می تواند به خوبی از پس نگهداری مواد غذایی شما برآید.

یخچال بوش بهتره یا سامسونگ
یخچال بوش بهتره یا سامسونگ

مزایای یخچال ساید بای ساید بوش

بررسی کیفیت یخچال بوش مستلزم این است که شما مزایا و معایب این برند را از نظر مصرف کنندگان و طرفداران آن بدانید و آگاهانه اقدام به انتخاب و خرید کنید تا خرید متناسب را تجربه کنید. مزایای یخچال ساید بای ساید بوش از نظر مصرف کنندگان این محصول به این شرح است:
_ دوام و کیفیت بالا
_ گنجایش بالا مواد غذایی
_ سیستم چندگانه پخش هوا (Multi Airflow System)
_ سیستم بدون برفک
_ Super Cool
_ مجهز به موتور اینورتر
_ سنسور اندازه گیری دما

معایب یخچال بوش

بعضی از مصرف کنندگان در معایب یخچال بوش اعلام می کنند که بعضی از مدل های این محصول به نسبت یخچال های دیگر صدای بالاتری دارند اما عیب عمده این یخجال ها مربوط به خدمات پس از فروش آن است که نمایندگی ها به طور مناسبی خدمات را خدمت مشتریان ارائه نمی دهند.

خدمات مرکز تعمیر ساید بوش

مجموعه ما یعنی تعمیر ساید بوش با توجه به سابقه درخشان و رضایت بالای مشتریان محترم و عزیز توانسته است شعبات خود را در مناطق مختلف تهران مستقر نماید و حتی در برخی منطق حومه تهران نیز شعبه دارد. استقرار متخصصین در شعبات ، هزینه‌های مقرون به صرفه، انجام امور مربوط به تعمیر و سرویس در سریع‌ترین زمان و ارائه گارانتی خدمات وظیفه و رسالت ماست. شما عزیزان می‌توانید از طریق شماره تماس‌های درج شده در وب‌سایت یا از طریق ثبت درخواست خدمات با ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما به محض دریافت درخواست شما نسبت به رسیدگی آن سریع اقدام خواهند کرد.

همچنین از شما عزیزان دعوت می‌کنیم که برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد ساید بوش مقاله راهنمای جامع ساید بوش را نیز مطالعه کنید قطعا مطالب مفید و کاربردی برای شما خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *