دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

مفهوم ارور E01 یا E1 ساید بوش

مفهوم ارور E01 یا E1 ساید بوش

یخچال بوش که یکی از برندهای معتبر و قدیمی در کشورمان است نیز مانند سایر یخچال‎های هوشمند، دارای سیستم هوشمند عیب‌یابی و صفحه نمایشگر برای نشان دادن درجه دما یا انواع کد خطا هنگام بروز مشکل است. هر کد خطا نشان‌دهنده وجود ایراد خاصی در قطعات داخلی سیستم می باشد. برای رفع سریع ارور یخچال بوش بهتر است که با آنها آشنا باشیم. البته به دلیل پیچیدگی‌ها و اهمیت بالای هر قطعه، در صورت ایجاد خطا بهتر است با مراکز معتبر تعمیرات یخچال تماس گرفته و از تعمیرکار حرفه‌ای تعمیر ساید بوش کمک بگیریم تا خسارات بیشتر نشود.

چقدر با انواع کدهای خطا و ارور یخچال بوش آشنایی دارید؟ در ادامه این مقاله مفید و کاربردی با ما همراه باشید تا مطالب کاملی در مورد یکی از رایج‌ترین ارورها و خطاها را با شما عزیزان در مورد یخچال ساید بوش به اشتراک بگذاریم. یکی از کدهای رایج در یخچال ساید بای ساید بوش کد ارور E01 یا E1 یخچال بوش است.

ارور E0َ1 یخچال ساید بوش
ارور E0َ1 یخچال ساید بوش

معنی ارور E01 یا E1 ساید بوش

ارور E01 در یخچال بوش نشان دهنده معیوب شدن سنسور دمای یخچال می باشد و به ما می‌گوید مشکلی در سنسور دما پیش آمده است. دمای داخلی یخچال را نامتعادل یا بهتر است بگوییم ناکاربرد کرده است. سرمای استاندارد تحت تاثیر قرار داده و دمای خنکی لازم را برای محیط داخلی یخچال دیگر فرآهم نمی‌کند. همین عامل بزرگی در خرابی مواد غذایی و حتی بو گرفتن بد یخچال می‌شود. این مشکل بر قسمت فریزر و یخساز ساید بای ساید بوش نیز اثر گذار است و کارایی آنها را نیز مختل می‌کند.

دلیل ارور E01 یا E1 یخچال ساید بوش

دلیل ارور E01 یا E1 یخچال ساید بوش خرابی سنسور دمای یخچال ساید بوش می‌باشد که تقریبا دمای تمامی قسمت‌های داخلی یخچال را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

ارور E01 ساید بوش
ارور E01 ساید بوش

رفع ارور E01 یا E1 یخچال ساید بای ساید بوش

برای رفع ارور E01 یا E1 یخچال ساید بوش یا یخچال ساید بای ساید بوش ابتدا خودتان ضمن بررسی سنسور دمای یخچال، سوکت آن را یک بار بیرون آورده و مجددا وصل کنید و دوباره چک کنید. با انجام اینکار اگر مشکل دما به استاندارد برسد یعنی مشکل رفع شده است. اما زمانی که مشکل همچنان وجود داشته باشد و دمای یخچال هنوز دچار مشکل باشد باید برای رفع ارور E01 یا E1 یخچال ساید بوش با مرکز تعمیر ساید بوش تماس بگیرید. یک متخصص سنسور دمای یخچال ساید بوش را تعویض نماید.

راهکارهای جلوگیری از بروز ارور E01 یا E1 یخچال ساید بوش

یکی از بهترین راهکارهای جلوگیری از بروز ارور E01 یا E1 یخچال ساید بوش است که خودمان نسبت به تغییرات دمای محیط داخلی یخچال دقت داشته باشیم و در صورت بروز کوچکترین تغییر آن را بررسی نماییم. اگر نیاز بود با مراکز نمایندگی تعمیر ساید بوش یا خدمات پس از فروش آن تماس گرفته و راهنمایی بخواهیم.

یکی دیگر از راهکارهای بسیار اصولی این است که یک سرویس مرتب در طول سال از در مورد یخچال بوش انجام شود. همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم یخچال یکی از وسایل مهم یک خانه است بنابراین درست و اصولی کار کردن آن بسیار ضرورت دارد و بهتر است بگوییم با سلامت انسان ارتباط مستقیم دارد. سهل انگاری و بی توجهی نسبت به تغییرات کارکرد اصولی این وسیله برقی گاها ضررهای جبران‌های ناپذیر و بسیار پرهزینه‌ای بر جای می‌گذارد.

تعمیر یخچال ساید بای ساید بوش
تعمیر یخچال ساید بای ساید بوش

راه حل ارور E01 و E1 یخچال ساید بوش

تنها راه حلی که برای رفع ارور E01 و E1 یخچال ساید بوش وجود دارد این است که با مرکز تعمیرات ساید بوش معتبر در نزدیک‌ترین شعبه تماس بگیرید. ابتدا از مشاوره تلفنی استفاده نمایید اگر مشکلتان حل نشد درخواست اعزام متخصص به محل یا منزلتان را بدهید.

خدمات مرکز تعمیر ساید بوش

مجموعه ما یعنی تعمیر ساید بوش با توجه به سابقه درخشان و رضایت بالای مشتریان محترم و عزیز توانسته است شعبات خود را در مناطق مختلف تهران مستقر نماید و حتی در برخی منطق حومه تهران نیز شعبه دارد. استقرار متخصصین در شعبات ، هزینه‌های مقرون به صرفه، انجام امور مربوط به تعمیر و سرویس در سریع‌ترین زمان و ارائه گارانتی خدمات وظیفه و رسالت ماست. شما عزیزان می‌توانید از طریق شماره تماس‌های درج شده در وب‌سایت یا از طریق ثبت درخواست خدمات با ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما به محض دریافت درخواست شما نسبت به رسیدگی آن سریع اقدام خواهند کرد.

همچنین از شما عزیزان دعوت می‌کنیم که برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد ساید بوش خود در مورد ارور E02 نیز مطالعه کنید قطعا مطالب مفید و کاربردی برای شما خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *